slide 1
slide 2
slide 3
slide 4

Розклад on-line занять на платформі відеоконференцій ZOOM / Расписание on-line занятий на платформе видеоконференций Zoom / Schedule of on-line classes in Zoom

07.04.2020 (вівторок, вторник, Tuersday) 

  • 09:25 – 2 курс КФ 1, 2 групи (ас. Остапець М.О.) Ідентифікатор конференції: 957 663 810 Пароль: 001332

  • 12:50 – 2 курс Фармація, 3-4 групи (зав.каф., проф. Кононенко Н. М.). Ідентифікатор конференції: 634 789 629 Пароль 008872

  • 12:50 – ЛД (3,0) (доц. Рибак В.А.) Ідентифікатор конференції: 268 988 4854  Пароль: 974541

  • 12:50 – 2 курс ИФ группы 13-14 (ас. Остапец М.А.) Идентификатор конференции: 138-286-302 Пароль: 004074

  • 12:50 Pathophysiology for foreign students (English) – GROUP 6 (prof. Myronchenko S.I.)  Identefication of conference: 878 574 576   Password:  178200

Далее »

У Національному фармацевтичному університеті тимчасово призупинено освітній процес на період з 12.03.2020 р. до 24.04.2020 р. включно.
На період з 12.03.2020 р. до 24.04.2020 р. проведення занять для здобувачів вищої освіти освітніх програм “Фармація”, “Клінічна фармація”, “Лабораторна діагностика”, “Технології парфумерно-косметичних засобів” проводиться з використанням технологій дистанційного навчання та навчально-методичних комплексів. 

Далее »

На период с 12.03.2020 по 24.04.2020 проведения занятий для студентов факультета по подготовке иностранных граждан проводиться с использованием технологий дистанционного обучения и учебно-методических комплексов. На период приостановления учебного процесса были подготовлены индивидуальные задания, которые соответствуют темам занятий.

Учебные материалы на период карантина:

Далее »

У Національному фармацевтичному університеті тимчасово призупинено освітній процес на період з 12.03.2020 р. до 03.04.2020 р. включно.
На період з 12.03.2020 р. до 24.04.2020 р. проведення занять для здобувачів вищої освіти освітніх програм “Фармація”, “Клінічна фармація”, “Лабораторна діагностика”, “Технології парфумерно-косметичних засобів” проводиться з використанням технологій дистанційного навчання та навчально-методичних комплексів. 

Далее »